To jest wersja archiwalna z dnia 05.09.2017, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu:
Zmiany wprowadzono z powodu:
Załatwianie spraw
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki i zgodnie z kolejnością ich wpłynięcia, stosuje się najprostsze i najbardziej celowe formy załatwiania w dostosowaniu do rodzaju sprawy
i obowiązujących przepisów.
Skargi i wnioski można składać osobiście lub drogą korespondencyjną. Są one wpisywane
do Rejestru skarg i wniosków, który dostępny jest w Sekretariacie KPODiDZ.
Dyrektor Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego przyjmuje interesantów
w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 11:00 do 13:00
Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy przyjęcia interesantów odbywają się
w następny dzień tygodnia w tych samych godzinach.
Opublikował: Michał Adranowicz
Publikacja dnia: 05.09.2017
Podpisał: Kinga Kojro
Publikacja dnia: 05.09.2017
Dokument z dnia: 10.11.2010
Dokument oglądany razy: 1 512